Zoeken
 Zoeken
Nederlands Engels Duits

Conceptontwikkeling


In het voorjaar van 2015 zijn wij tevens begonnen met onder andere de verkoop van kamerplanten. 90% van de omzet komt tot stand doordat we hebben gekozen voor de verkoop van kamerplantconcepten. Waarom? Omdat juist deze manier van presentatie de consument enorm inspireert tot koop.

Toegevoegde waarde


Een goede presentatie van de toegevoegde waarde is van groot belang.
Het verhaal achter het product. Waar kan ik het product het beste neerzetten? Heeft de plant veel verzorging nodig. Of te wel waarom past juist deze plant goed bij mij?
Daarbij is het visueel maken van het product ons inziens van zeer groot belang! Een klant moet kunnen zien hoe zo’n plant er uit kan zien, wanneer die ‘opgemaakt’ is. Daarom bieden we de mogelijkheid om te werken met bijzettafels. Hier kan een voorbeeldpresentatie van een plant op gezet worden. Zo worden de mogelijkheden voor de consument direct visueel en dit zet aan tot koop.
Als aan bovenstaande punten de juiste aandacht besteed wordt, begeleid met een frisse pakkende uitstraling en uitnodigende teksten zal een hogere omzet behaald worden op de plantenafdeling.




Ontwerp en realisatie: Interforce